Hola compnys i companyes, aprofitant que no som de pont he tengut un poc més de temps per fer una ullada a molts de missatges.
Per què m'enrollo tant??
La qüestió és que he estat escoltant el vídeo que ens ha enviat en Manel sobre webs 2.0 i que vos recoman que si podeu l'escolteu perquè t'obri molt el cap i et dóna una altra visió del món de les noves tecnologies, la influència i relació que tenen a la societat...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada